Breloki i smycze z własnym nadrukiem – gadżety na każdą okazję

Budowa wizerunku przedsiębiorstwa to skomplikowane zadanie, wymagające wykonywania przedsięwzięć obejmujących różnorodne dziedziny. Jedną z nich jest naturalnie dystrybucja gadżetów z nadrukiem, które mają przywołać skojarzenia z konkretną firmą. Te gadżety z logo muszą być po pierwsze praktyczne – wtedy osoby nimi obdarowane będą korzystać z nich regularnie i w wyniku tego będą bardziej zżyci z marką. Dlatego firmy wybierające tę formę reklamy przeważnie zamawiają takie gadżety jak torby, notesy czy latarki. Ogromną popularnością cieszą się także smycze oraz breloki z nadrukiem. Czemu warto je zamówić? Kiedy najlepiej je wykorzystać?

Smycze z logo. Kiedy warto je zamówić?

Powodów powodzenia smyczy i breloków z nadrukiem nie musimy daleko szukać. O ich popularności jako gadżetów wykorzystywanych w marketingu decydują w szczególności ich rozsądny koszt produkcji, zbliżony do przeważnie paru polskich złotych za sztukę. To powoduje, że bez przeciążenia firmowych wydatków, można zamówić ich znaczną ilość. Jest to najistotniejsze dla podmiotów planujących większe działania marketingowe, polegające między innymi na przekazywaniu gadżetów setkom osób, np. odwiedzającym firmowy pawilon podczas targów lub klientom marketu. Smycze z logo są także nieraz nabywane przez instytucje dla własnych pracowników – pozwalają komfortowo nosić przepustki do otwierania drzwi i plakietki z ID.

Breloki z logo mogą być użytecznym gadżetem

Co natomiast z brelokami? Główną przyczyną, dlaczego właściciele firm ochoczo sięgają po breloki z logo jest ich niesamowita potężne zróżnicowanie. Wśród nich są zarówno te służące jako zwykły gadżet do kluczy, jak i produkty o większej użyteczności, jak np. metry, poziomice oraz otwieracze do butelek.