Centrala telefoniczna

Liderami sprzedaży centralek telefonicznych na rynku są Platan, Slican i Panasonic, które posiadają duże doświadczenie w produkcji centrali telefonicznych oraz szeroką ofertę modeli tych urządzeń, które zaspokoją potrzebny nawet najbardziej wymagających klientów chcących posiadać taki system w swojej firmie.

Centralki telefoniczne – do czego służą?

Centralka telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas wymieniania informacji. Centrala telefoniczna pozwala zaoszczędzić więcej czasu osobom dzwoniącym, uprościć funkcjonowanie instytucji oraz w wielkim stopniu zmniejszyć ponoszone koszty użytkowania. Każda centrala telefoniczna umożliwia przełączanie na numery wewnętrzne rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnątrz firmy bez żadnych kosztów (w sieci centrali) oraz dyskryminację połączeń wychodzących polegających na odcięciu wyjść na rozmowy komórkowe, miastowe i międzymiastowe. Centralka pozwala na przyznanie każdemu aparatowi telefonicznemu wew. numeru dozwolonego, który zezwala na wykonywanie rozmów zewnętrznych. Posiada również taryfikację połączeń, które zostają zapisane w pamięci centralki dzięki czemu istnieje możliwość sprawdzenia takich danych jak numer wewnętrzny i zewnętrzny, przybliżony koszt oraz godzina rozmowy.