Czym wyróżnia się dobra agencja SEO? Sprawdź porady Google

Więcej informacji o tym, jak zatrudnić firmę SEO.

Kiedy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę www, zapewne z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, aby wyświetlała się ona na samym topie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie tu spora cześć klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak zatem znaleźć rzetelną firmę SEO? Rekomendujemy kierować się sugestiami ekspertów.

Jak zatrudnić rzetelną firmę SEO? Google przygotowało o tym kurs

Nie da się ukryć, iż cały sektor SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, zaistniała i nieustająco rozkwita w zasadzie tylko za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się innych alternatyw, jak np. Bing, DuckDuckGo bądź Yahoo, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto chce być widocznym w sieci, powinien spróbować powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, gdzie występuje silna konkurencja, zwykle nie jest to łatwe bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja SEO jest czymś nowym, i nakręciło krótki kurs, jak zatrudnić solidną agencję SEO.

Cechy solidnej agencji SEO zdaniem Google

Pracownik Google z ponad 10-letnim stażem punkt po punkcie tłumaczy, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od gruntownego audytu strony,
  • umiejętność oceny czasu oraz budżetu niezbędnego do zakończenia planowanych działań,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie podejmowanych wdrożeń, m.in. poprzez comiesięczne raporty i ciągły dostęp do statystyk strony,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na określone frazy.

Pracownica firmy Google wskazuje także, że rzetelna firma SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, niejednokrotnie dającą widoczne efekty dopiero po kilku miesiącach pracy.