Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Tutaj uzyskasz więcej informacji o Kraków agencja reklamowa.

Działania marketingowe powinny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy sprzedażą. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa mają finanse na organizację i opłacanie swoich działów ds. reklamy, natomiast małe firmy, które okazjonalnie przeprowadzają akcje promocyjne, najczęściej poszukują pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja reklamowa gwarantuje wszechstronne usługi

Agencja marketingowa to ekipa twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami wykorzystywanymi w branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie ekspertów znakomicie orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (prowadzenie kont social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa gwarantuje klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą zlecić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, iż będzie ono poprawnie zastosowane w trakcie projektowania materiałów promocyjnych – stoisk targowych, folderów, billboardów czy kalendarzy. Agencja reklamowa przygotuje też atrakcyjne, unikatowe wpisy na stronę internetową firmy oraz zaplanuje schemat kontaktów z odbiorcami poprzez najpopularniejsze portale, jak Instagram, Twitter lub Facebook.

Do jakich firm adresowana jest oferta agencji reklamowej?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są zwłaszcza do firm, które nie mają własnego działu promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie zespołowi ds. promocji. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w organizacji targów, konferencji bądź spotkań z klientami wymagających zwykle skrupulatnego planowania, takie zadania może przejąć zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu wykwalifikowanego i zżytego ze sobą teamu pracowników – należy powierzyć jej przygotowanie programu szkoleń czy też zaplanowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do obszernego grona wykwalifikowanych profesjonalistów. Pozwala to na powierzenie wszelkich czynności marketingowych jednej agencjii w rezultacie – większą kontrolę nad integralnością kampanii i wizerunku firmy.

Siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]