Pozycjonowanie stron – przyszłość marketingu w internecie

Wszystko, czego trzeba dowiedzieć się o pozycjonowanie Google, znajdziesz na http://bit.ly/2ePYBwr.

Pozycjonowanie to szereg działań, które mają na celu poprawienie obecności stron w bezpłatnych (a więc w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona wyświetla się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w efekcie powinno skutkować zwiększeniem dochodów firmy. Kolejną zaletą tego działania jest poprawa rozpoznawalności usługi, produktu lub samego brandu.

Algorytm Google analizuje wszystkie strony www na podstawie mniej więcej dwustu najrozmaitszych wskaźników. Rezultat tej diagnozy decyduje o tym, na którym miejscu strona czy jej podstrona pojawi się internaucie w wynikach wyszukiwania na konkretną frazę. Za główne czynniki rankingowe eksperci do spraw SEO uznają między innymi linkowanie (on-site i off-site), prędkość ładowania, a także jakość treści.

Wpisując w przeglądarkę Google jakiekolwiek słowo, użytkownikowi ukazuje się wykaz stron, których treść została uznana za najbardziej dopasowaną do szukanego hasła. Które strony wyświetlają się w rezultatach wyszukiwania na topowych pozycjach? Przeważnie te, których zawartość jest dobrze wypełniona przemyślanymi słowami kluczowymi. a przy tym niepowtarzalna. Na pozycje nie bez wpływu jest również właściwie zoptymalizowany kod HTML, prędkość ładowania się strony (zarówno w wersji na komputer, jak i mobile), jak również ilość stron internetowych zamieszczających linki do naszej witryny.

Czy powinno się przekazać pozycjonowanie i optymalizację sklepu lub strony www podmiotowi zewnętrznemu?

Google cyklicznie usprawnia algorytm, w związku z tym zaleca się powierzyć pozycjonowanie stron i sklepów www zawodowcom. Świetnym wyborem będzie firma SEO, która ma kilkuletnią praktykę w tym obszarze. W takich firmach zatrudnionych jest wielu specjalistów nie tylko od optymalizacji, ale również projektowania stron czy marketingu internetowego. Pozostawiając pozycjonowanie strony zewnętrznej agencji zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które także rozwiną firmę.

Do kogo skierowana jest oferta pozycjonowania sklepów i stron internetowych?

Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa adresowana do administratorów stron www, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż wyrobów lub usług przedsiębiorstwa. Prowadząc dowolny biznes niewyobrażalne jest współcześnie nie założyć strony firmowej lub ją uruchomić, jednak nie podjąć się jej pozycjonowania. Biznes to ciągła rywalizacja o pozyskanie nowych klientów. Wedle szacunków prawie 97% osób szuka w sieci opinii o lokalnych firmach, co wyraźnie pokazuje do jak dużej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony albo sklepu w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania w przeglądarce niesamowicie zwiększa szansę, że klient zdecyduje się na naszą ofertę.

Siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]